A więc, oto ja: Lmc. Postanowiłam napisać to z dużej litery gdyż wiele ludzi myliło L [jak ee.. Luna??] z i [jak Ilona]. masakra po prostu.
Dobra. nie będzie wszystkiego o mnie, bo i po co wam to wiedzieć :)
Co do muzyki, uwielbiam prawie wszystkie rodzaje metalu.. A oprócz tego rock, alternative rock, punk rock itd.. itp. :)
Nie jestem metalem, choć słucham takiej muzyki [ i niedługo będę miała ubranie podobne do nich..]. Metal to nie ubiór czy muzyka. To styl życia. A póki co, to ja nie zamierzam się aż tak zmieniać :)
Chociaż.. Chciałabym przeżyć swoje pierwsze pogo na jakimś polskim koncercie, najlepiej Huntera <3
Życzę miłego czytania tego bloga, którego absolutnie nie polecam. :)
nq. :)
[a. i ps. Ja zawsze się witam "pobudeczką" i żegnam "nq" i to nie jest w żaden sposób powiedzenie grzecznie "spierdalaj" :)]