Jak już wiecie, nie mogę pisac na mozzilce ani na Google Chrome. ;)
Na google chrome ja sobie czytam komentarze, gdy tu nagle zmalały, a później się powiększyły.. ;) I nie mogę pisac.
na mozzilce.. heh. szkoda gadac.
Nie będę mogła rozmawiac na czacie. Chyba. Jeszcze zobaczę. Ale od czego jest blogowe gg?
Oczywiście, dziwnie mi się pisze, tak ciężko i nie ma korekty słów, a na tym laptopie nie mogę zrobic.. no właśnie tego. Jak to ując. Wiem! "c z kreską.. ;)"
Sorry za brak niektórych polskich znaków.
![]() |
| gif od jakże cudownej madziuni5-5.! przesłała mi go na bluetooth. cały czas wspominam tamte dni..;* |
NarQ.
~patt..xD

Brak komentarzy:
Prześlij komentarz