poniedziałek, 10 stycznia 2011

No, także tego.. Nowośc.

Ja, patt..xD wymyśliłam sobie coś takiego, że będziemy dawac obr, które sama stworzyłam. Ciekawe, czy madziunia5-5 się na to zgodzi.. ;D
to będzie wyglądac tak:

                                                                           Obrazek..
(ładny, nie.. ;D)

Notka.
__________________________________________________
________________________________________
______________________________
itd..

Nie martwcie się, o madziuni też nie zapomniałam. Zobaczcie. ;)
ładny, no nie?? bo robiony przeze mnie.
skromną osobę.. ;)


Brak komentarzy: