niedziela, 9 stycznia 2011

obiecana notka o moich zwierzakach.

ehh. Nie chce mi się pisać od nowa, więc skopiuję z mojego drugiego bloga.. ;)

Może dodam też kolaże?? Kto wie.. ;D


Maks- Pies rasy kundel. ;) Jest u nas 11 lat, czarno-biały w łaty. Kocha mnie nad życie, chociaż mama
mi mówi, że gdy byłam mała, rzucałam nim, a później zapomniałam łapać.
Dorastaliśmy razem. Gdy coś mi się stało, przychodziłam do niego. On mnie uspakaja. Jest psem spokojnym. Potrafi podawać mi łapę, nauczyła go tego moja siostra. Ale ja [w związku z podawaniem łapy] nauczyłam go
 [nie chwaląc się] podawać  prawą i lewą, zależy jaką wyda mu się "komendę."
 Jeśli chodzi o wygląd: ma przy lewym uchu taką charakterystyczną brązową sierść [jest czarno- biały.!]
Uwielbiam go, chociaż ciągle za mną chodzi. Skacze z radości. Czasami mnie wtedy gryzie. Ale to z radości..;)                
Teraz coś smutnego: miał 4 wypadki samochodowe+ niezliczoną ilość pogryzień przez inne psy, ale trzyma się czasami lepiej ode mnie. Szczęsciaaarz.! xD



Kubiszcze[Kuba]- Pies rasy ratler z domieszką kundla. Był niechciany [mieliśmy wcześniej parę psów, które później zginęły w wypadku samochodowym i nie chcieliśmy następnego..]. Ale jednaak. Miał być utopiony.
Mój ojciec (a właściwie wujek) uratował go przed śmiercią. Gdy do nas przyszedł, miał 1 tydzień. Ja wzięłam go na górę do mojego pokoju. Na początku miał się nazywać Eminem, TurboDymoMan i różne inne rzeczy. Nazywa się Kuba w sumie przez mamę, ona to zaproponowała. Podobno w młodości [dawno, dawno temu.. xd]
Co do jego wyglądu: Jest czarno-brązowy, niski. Chociaż jak na ratlerka za wysoki. ;0
Ma słodkie oczy, którym każdy człowiek ulega. Sprawdziłam to.. ;)
Zachowanie: Jest ruchliwym psem. Uwielbia bawić się swoim misiem [których miał 3, ale je rozszarpał]. uwielbia także szarpanie. Niestety mnie. Co za tym idzie- nie cierpi kapturów. Każdy, kto je założy, ma przechlapane.. ;O
Dostaje szału, jeżeli chodzi o pole. Cały czas siedziałby tylko na polu. Co chwila piszczy przed drzwiami..
kliknij by powiększyć.


NarQ.

~patt..xD

Do madziunia5-5: może nie będziesz "gorsza" i napiszesz coś o swoich zwierzakach?? ;D

Brak komentarzy: