Taak, i pewnie teraz dużo osób się dowie ile mam lat. W ogóle mnie to nie obch. Ale nie podam wieku.
Mam taki plan, że pod koniec blogowania ujawnię się i dodam swoje zdj.
*wtedy nie będę odpowiadać za pęknięcie ekranu spowodowane moją brzydotą... ;)
miałam pisać o kim innym, piszę o sobie. Jak zwykle. Egoistka.. xD
To lepiej nie będę nic pisac, bo jeszcze się ujawnię. Wtedy będzie.. masakra.!
P.s- do pewnej osoby czytającej tego bloga(chyba czyta- nie wiem..): ty dobrze wiesz kim jestem, no nie? i jak? oczy ci nie pękły od mojej brzydoty?? (brzydula.)
z tego co wiem, nie pękły. Jeszcze.
No i widzicie?? Jak zwykle o sobie. Ja już tak mam.
KONIEC.! tak będzie lepiej.. mniej rannych ofiar.. ;D
![]() |
| żeby zobaczyć efekt końcowy, odwróć głowę o 180 stopni.. ;D tak, dla poprawienia humorku. ;) |

1 komentarz:
Patt XD ty jestes śliczna ja swojego zdjęcia nie dodoam a ty śmaiło mozesz
Prześlij komentarz