piątek, 14 stycznia 2011

Piłka ręczna.??

Jak ja mogłabym o tym nie napisać.
Jak JA mogłabym o tym nie napisać.
Jak JA, fanka PIŁKI RĘCZNEJ mogłabym o tym nie napisać??
no jak??

Więc tak. Dzisiaj o 20:00 na TVP2 jest mecz piłki ręcznej: Polska-Słowacja.
Ja wiem kto wygra. A odp. za 1 000 000 to::: człowieki.! ^^

Na pytanie, czy coś wiem o piłce ręcznej, odpowiedziałam, że tak, wiem. i to dużo. Musiałam się "przymusowo" nauczyć, żeby udowodnić, że mam rację. Długa historia.
Ale najważniejsze, że miałam rację. powinnam dostać za to 6, ale nie chce mi się czytać praw ucznia. jak to było??
"idź do biblioteki szkolnej, weź sobie statut ucznia i przeczytaj."
"ile to jest kartek?"
"80."
więc, nie chce mi się czytać 80 kartek. Mam inne rzeczy do roboty.
I znowu rozpisałam się o czym innym.
Wracając do piłki ręcznej, bardzo lubię w nią grac, tylko jest jeden problem: uwielbiam strzelać bramki i odbierać piłki(w sensie że przechwytywać jak ktoś podaje komuś.), ale nienawidzę stać na bramce. Nienawidzę..!
;P więc taki jest haczyk w mojej grze w ręczną.. ;)
to w sumie tyle.
A, jeszcze jedno: jakby mnie ktoś zapytał, w jaki sposób poprzez pokemoniaste minki wyraziłabym swoje uwielbienie do ręcznej, odp. bym: ";*"
tyle.
bo ja taki anniołek jestem. ;P
aniołek podobny do diabełka.
Do brzydkiego diabełka.




























Brak komentarzy: