A to dobre.. ;D
właśnie (tak jak w szkole po w-f [wygłupiałyśmy się w szatni i jej obrębie na przerwie.. ;D] z Agą i Kają.) dostałam głupawki. Śmieję się z byle czego, dosłownie. W ogóle, jakoś tak mi jest wesoło. ;FF
___________________
Magda jest na gadu.
Ulżyło mi. Myślałam, że się na mnie obraziła. Że mnie zostawiła. Samą i bezbronną na tym świecie.. ;)
Widzicie, oto jeden z moich napadów.. ;))
;D
może lepiej już nic nie piszę, bo jestem w stanie wybuchowym, zagrażającym życiu i zdrowiu. ;P
![]() |
| grzyPki halucynki. Może to one wprowadziły mnie.. .. w stan nieważkości..? ;D |
NarQ
~patt..xD

Brak komentarzy:
Prześlij komentarz