Hmm, co by tu ciekawego napisać. <myśli>. Wstałam sobie o 10.00 (no co, weekend jest..! =D).. przy okazji. współczuję mojej wspólniczce, która od 7:00 chodzi po ulicach.
Wracając do mojego wstawania.. ;D zwykle wstaję o 7.00, (nawet jak nie idę do sql.!)także, no wiecie, jest o czym pisać. ;)
za chwilę kolejna notka, dotycząca bardziej.. mnie.
| heh. nie wiem. Tak mnie jakoś nabrało.. ;) |
NarQ.
~patt..xD
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz