sobota, 5 lutego 2011

`, jak nie masz co oglądać, to oglądasz Carambę.! xd

można też inaczej: jak durnie z Polsatu zablokowali ci kanały to oglądaj Carambę.!
na 85 kanale. ;p
A później Sabaash India.!
-witajcie w programie Brawo Indie. [sabaash India]
koleś, który przekłuwał sobie skórę igłami[na wylot, czy jakoś tak.] pobił tam jakiś rekord świata, czy coś takiego.
A to wyczyn, naprawdę. Sama sobie przekłuwałam i boli, ale trochę[w skali 1-10 to1.]. Wariatka? wiem.
Albo facet, który rzęsami podniósł 6 kg. Grr.! Blee.! odrażało mnie jak on to zakładał na te rzęsy.
A w carambie dobree.
trzeba obejrzeć. Tego nie da rady opowiedzieć. Naprawdę.
od paru dni to się zrobiła tradycja. xd.
do 21:40 caramba, a o 21:40 Sabaash india.
Proste.
zachęcam do ogl..

to tyle na dzisiaj- nie mam czasu- cały czas się szwendałam z siostrą.
iooom, iooom.
<gra na gitarze. xd>
od.. ;d

Brak komentarzy: