ja siedzę sobie "na dole" [długa historia z "dołem" i "górą"..], a mama poszła "na górę".
Za chwilę schodzi.
-"wszystkie programy nam odcięli.."
-"jak to wszystkie"??
-" no jest napisane: tego kanału nie ma w twoim abonamencie.. na wszystkich".
-grrr. dobrze, że nie wyrzuciłaś tej anteny.
-oj, dobrze.
I resztę wieczoru spędziłyśmy ze śnieżącym tv. grr.
No i dziś pojechałyśmy do Siedziby Polsatu, czy jakoś tak.
Po godzinie ględzenia dowiedziałam się, że nie będę mieć żadnych programów tego typu jak: disney XD, disney channel itd.
I z łaską dodali vivę i 4fun tv.
Hurray.
grr. jak ja przeżyję. "na dole" nie mogę oglądać disney XD, a w sobotę nowa seria nie ma to jak statek..[suite life on deck]
osz ty kurde.
obr. zrobiony w paincie przeze mnie. [znaczy się: napis i linie.]:
![]() |
| Po dłuższym zastanowieniu... chyba najlepiej wyrzucic tv przez okno. Po co te nerwy.. ;d |

Brak komentarzy:
Prześlij komentarz