niedziela, 4 września 2011

Hejka :*

Witam wszystkich bardzo serdecznie! Dla osób, które nie wiedzą dzisiaj jest 4 września 2011r. Co to oznacza?
Jutro do szkoły. Szczerze to ja się nawet ciesze. Tylko boję się kocenia.. Juz kilka osób zostało pobite. Oczywiście nasza pani dyrektor zareagowała. Szczerze współczuje tej dziewczynie. Tak ogólnie to szkoła jest extra, choć można się w niej zgubić. Jutro mam lekcje, a pani nie podała nam w piatek nr klas i nie wiem gdzie mam lekcje, ale ogólnie to jest fajna. Ma 27 lat i uczy chcemi. Jest taka sympatyczna. :D Dzięki niej mamy ulge w nauce chemi. Jest jeszcze jedna bardzo fajna nauczycielka. uczy nas biologi i wychowania do życia w rodzinie. Ona każe nam mówić na to SEX. Pani X (będę tak nazywać nauczycieli) napisała nam na tablicy homo sapiens. pod spodem narysowała te znaki płóci, wiecie kobieta i mężczyzna. No i gdy pani zaczęła nam to pokazywać to mój bardzo głupi kolega wyrwał sie i powiedział, że dziewczynka to ma krzyżyk a chłopiec ma taką strzałeczke. Pani X zaczęła się śmiac i powiedziała nam, ze kobieta to taki krzyżyk a mężczyzna to taki ptaszek. Raz stoi a raz nie. W całej klasie rozległ sie śmiech. Ona jest po prostu zaje***ta. Teraz powiem o nauczycielu, który mnie rozbawił na lekcji. Pan X uczy mnie histori. Na pierwszej lekcji podał nam trzy głowne zasady:
1.Pan X ma zawsze racje!
2. Jesli Pan X nie ma racji spójrz na podpunkt 1.
3. Uczeń ma prawo................uczyć się.



Brak komentarzy: