No a więc, Sylwester spędziłam z komputerem oraz Polsatem, który i tak miał wyciszony dźwięk, bo słuchałam hardstyle.. Na początku myślałam o pewnej osobie, a kiedy przestałam, yh, była konf z moim udziałem.. ;/ szkoda mówić po prostu. I wtedy właśnie zastanowiłam się po co on zwołuje konferencje z moim udziałem skoro się nie cierpimy. Tak, wczorajsza konf nie była jego sprawką, ale wszystkie inne i owszem. ;/ A wypierał się, że zwołał tylko jedną, jasne, jasne... A później przestał odpisywać.. -,-
Później się nudziłam, no to oglądałam różnie filmiki na youtube.. i w jednym teście na wytrzymałość psychiczną wyszło mi że mam zryty mózg bo wysłuchałam wszystkich opowieści.. ;D
No a później sms z zyczeniami noworocznymi- do niego nie wysłałam, no bo dziwne byloby wysyłanie sms do kogoś, kogo się nie cierpi.. -,-
Hah, a następnie telefon.. O masakra, myślałam że pęknę ze śmiechu.. ^.^. Jeszcze nie słyszałam, żeby ktoś aż takie bzdury opowiadał będąc pod wpływem. ;] normalnie z pół godziny miałam polewkę.. xD
A jeszcze w międzyczasie frajerzy [goście sąsiadów.-,-] próbowali odpalić petardy.. haha, w ogóle im się nie udawało, masakra, a jeden prawie wystrzelił sobie tą petardę w ryj.. ;D
A dziś łeb mnie boli, masakra jakaś.. Nie, nie wypiłam tak dużo, nie nie opiłam się.[ to sprostowanie komentarza na fb.. -,-] Hah, wstałam o 12:00, z takim bólem jakbym miała kaca, musiałam wziąć Apap, masakra. Siedzę tu taka nieogarnięta.. ale do 2:30 nie spałam, a później niestety.. xD
No więc, pomimo tych dobrych rzeczy, ten Sylwek i tak był do dupy..;/
No ale cieszę się, że nie byłam sama, przynajmniej na facebooku.. ;]
A pisałam tyle postów wczoraj, bo przyznam że mi się nudziło, a poza tym, miałam chęć pisania.. ^.^
A wy jak spędziliście sylwka??
_________
klikać, klikać.!!:
poomoc.pl
pustamiska.pl
polskieserce.pl
pajacyk.pl
habitat.pl
okruszek.org.pl
wyklikajzywnosc.pl
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz