O maskara, dziś było zaaa.. ^^
Na wdżwr- ocenianie zeszytów.. o.O. mój był popisany, na każdej lekcji, no to włożyłam kartki i myślałam że bd spoko, a nauczyciel zajrzał za kartki.. u, przypał był.. ale zaliczył mi.. Haha..
Na edb- od samego początku lekcji: o masaakra, do mnie się nie zwraca po drugim imieniu..^^
Hah, i nasza rozmowa:
A: weź mu daj pierścionek na przerwie[Miała taki pierścionek, hah, miał być zaręczynowym dla mnie i bina..].
Ja: Chyba cię coś boli.
Ja: zrób mu zdj z ukrycia, bo ja mam zryty aparat w tel. ;/
A: dobra, ale raczej to nie wypali.. No chyba, że będę siedziała naprzeciwko niego na przerwie i zrobię udając że piszę sms..
Ja: dobraaa.
Przerwa: haha, on siedział osamotniony, a my poszłyśmy do kibla.. Kiedy już wróciłyśmy, on tam siedział z tymi idiotami.
A: Nie, nie pójdę tam.
Ja: O tak, pójdziesz, pójdziesz..
A: nie. Może jak będziemy wchodzić do klasy.
Ja: Ok.
Niemiecki: yh, mam 3+ za "lenistwo" [on ma 4, będzie mi udzielał korepetycji.. haha. ^^]. A. robi mu zdj.. No i przypał, przez koleżankę. ;/
przerwa przed fizyką, której i tak nie było.:
Ja: Nie wiem dlaczego, ale ostatnio zaczyna rozwalać mnie słowo "pro". ;D
A: hah, spoko..
Ja: no wiem.
I tu musieliśmy się przenieść.
A. robiła mu zdj, w towarzystwie 2-óch kolegów z klasy.^^.
a kurde on to odkrył.. haha.
Bin: Aaaa![pisk], ona mi robi zdj.! Przestań pałko.
A: Nie.
i tu ja go zaczęłam prosić.. A A. zrobiła mu zdj ze mną. ^^. Oczywiście kazałam jej to usunąć.. XD.
Ale na majcy i tak zrobiła mu zdj, hah, jak się czochrał po głowie czy coś.. ^.^. O masakra, to zdj jest "pro".. ;d
O niee, jutro upokorzenie[oni idą na łyżwy]. Ale to nic, zawsze pozostaje pozdrowienie kulkami. ^^
Czyli dzisiejszy dzień można nazwać: "polowaniem na bina"...
Ogarnęliście coś z tego?
Myślę że nie, haha.
-lmc.
_______
klikać!!
poomoc.pl
pustamiska.pl
polskieserce.pl
pajacyk.pl
wyklikajzywnosc.pl
habitat.pl
okruszek.org.pl
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz