niedziela, 30 stycznia 2011

`"bo nienawidzę debili'`

Równie dobrze mogłabym napisać, że nienawidzę mojej matki, ale po co.
`kozioł ofiarny'.
`koza ofiarna'

Masakryczna Masakra.!
Nienawidzę takich chwil. Kiedy matka się na mnie drze, bo nie ma się na kim wyżyć. Na psie się już wyżyła. Cały czas się trząsł.
No ale cóż. żyje się dalej, nieprawdaż?
_
w sumie. przez to nie zakończę swojej "kariery życiowej." [jakiej kariery, się pytam.!]
jak można przez "głupią grę"- stardoll [poszło o sfałszowanie listu Adminów] się okaleczać? [chociaż nie wiem, czy to prawda]. Sami zobaczcie.

Brak komentarzy: