niedziela, 30 stycznia 2011

`grii.! ;d

a chciałam grac w Eurobuisnessssss..!! I w bek.- nikt nie ma dla mnie czaaaasu.!!
Normalnie jak dzieciak.

haha.
Piszę ten post, bo nie mam co ze sobą zrobić. Niestety.
Wczoraj zrobiłam wulkan [ze śniegu] "na sodę kuchenną.[;d]", a pies mi go [ehem, ehem] z dwóch stron.!!
Miałam żółte ozdóbki.. ;DD

Nie wiem czemu tak kocham Eurobusiness. Hmm. Może dlatego, że rok mi brakuje do tego, żebym "grała legalnie"?
najbardziej lubię być bankierem. Wtajemniczeni wiedzą ock. Lubię być bankierem bo... Kocham Kasę/kapuchę/zielone..
hhahahahaha.

dobra. Lecę. Napiszę jeszcze 1 post, ale resztę lecę oglądać maraton z Suite Life on Deck i Suite Life of Zack I Cody, czyli: "nie ma to jak statek" i "nie ma to jak hotel".. I "wendy wu: nastoletnia wojowniczka" z Brendą Song. 

moja kopu$$iana gierka
A tu jej "wnętrze." ;d


pra$$ka. [praska]. Tylko że ja mam czerwone hotele.!! buu.!
~patt..xD

Brak komentarzy: