sobota, 8 stycznia 2011

i co ty na to??

Ten post jest głównie do mojej wspólniczki.
Co ty na to, aby dodawać do każdego postu jakąś grafikę(byle jaką, może być nawet własne zdj..)??
ja jestem za.
3 razy tak. Przechodzisz do następnego etapu. ;))
żart.
A co wy na to??
Czekam na odp. ( dostanę je za jakieś 10 lat. może.)

kochana wspólniczko- napisz w komentarzu albo na gg. (moje prywatne.) ;)
ponieważ jest weekend. ;)


Brak komentarzy: