sobota, 8 stycznia 2011

no co jest??




Moja mama oglądała sobie skoki, gdy nagle.. (ja siedzę przy kompie i zajadam "krem brule"[wie, tak się nie pisze, ale tak dla jaj])
No co jest!! Brak sygnału?? Ja się zlękłam, przewróciłam kubek z brule i ubrudziłam sobie bluzę.. ehh ;/

Co do WOŚP ( z tego co przeczytałam, wspólniczka bdz zbierać kasę..!)- jutro jadę do .... aby dostac serduusszko.! w tamtym roku byłam cała czerwona.. miałam chyba z 20 serduszek.. ;D


________________
aby się nikomu nie nudziło, dodam zabawę.
Będzie na grafice- nie chce mi się tego wszystkiego przepisywać. ;))

sorry za złą jakość.
___________
wywiader.pl/debilman


NarQ

~patt..xD

Brak komentarzy: