Dziwne, ale tylko na bloggerze. o.o. <podejrzliwy>. rozpocznę śledztwo, jak detektywi.. ;p Po 10 latach.. "niespodziewanie wychodzi na jaw.. ;p". No i nareszcie mogę pisać normalnie..
Czasami się cieszę, że nie mam bloga na bloog.pl. (tak, tam założyłam 1 blog.) Owszem, jest tam fajna czcionka, ale często się zawieszał. nie polecam. Ale nie mam nic do osób, które założyły blog właśnie na bloog.pl
miałam nie pisać o blogach. Czemu ja zawsze piszę o czym innym.!
czemu ja się użalam nad sobą..!
ehh. jak zwykle ja.
p.s- może zrobię notkę o recenzji 'stron blogowych', kto wie.. ;)
ehh, ty pokemonie..
piszę to po raz kolejny..
ja już zwariowałam do reszty, albo całkiem mi się nudzi....
![]() |
| kolejny gif.. Rozbawiający. Uzależniający (od dobrego humoru.) Jak narkotyk. ;) |
NarQ.
~patt..xD

Brak komentarzy:
Prześlij komentarz