p.s- czy to nie nudne, że piszę tylko o sql?
Ogólnie w szkole nic się ciekawego nie działo.. "było cicho", bo nie było Banana, Gutka, Myski, Świdra, Pati(przyszła dopiero na 2 ostatnie lekcje..)
+ w tym taki, że Świder nie mówił do mnie cały czas: "wyłącz ten kanał polityczny".. ;D
No to jak?? w szkole nudy, przecież nie opublikuję tego, co się ogólnie działo na długiej przerwie, bo jutro bym nie miała głowy. ;P
Wiem, że mnie za to zabijesz Pewna Osobo. (albo Następna Osobo.. ;D), ale napiszę pewne zdanie do ciebie..
szkoda, że nie było dzisiaj Banana, nie?? Ale w sumie dobrze, że był hefalump. ;D
to w sumie tyle. dziękuję wszystkim za uwagę. Dobranoc. Koniec wieczorynki.. ;)
![]() |
| kotek. dla poprawienia nastroju Pewnej osoby. ;D |

Brak komentarzy:
Prześlij komentarz