czwartek, 10 marca 2011

Nowa czcionka.

Nowa czcionka. Znowu.
chodzi o to, że my nie mogłyśmy jej odczytać, a mnie jeszcze to denerwowało. Ogólna czcionka. Wyglądało jak u pokemoniastych dziewczynek. Takich słita$$nych, różowych 8-latek. ;)
Mam nadzieję, że będzie Wam się lepiej czytało.
~lovemusic. 

Brak komentarzy: