środa, 28 grudnia 2011

I nadszedł. Znowu.

Chodzi mi o brak weny.
Piszę książkę.. a tu nagle, nie wiem co napisać.. ;[ A już tak mało brakuje mi do ukończenia jej.!
I jeśli chodzi o blog; również nie posiadam weny. Niestety. Ygh.

"Podkoszulkę mam, i w niej śpię."
Manieczki- weź pigułkę.. <3

Kurwa, mógłby ruszyć swoją dupę i do mnie napisać. Frajer.. ;/
narQ.

_______
poomoc.pl
pustamiska.pl
habitat.pl
pajacyk.pl
polskieserce.pl
okruszek.org.pl
wyklikajzywnosc.pl

Brak komentarzy: