czwartek, 29 grudnia 2011

o jaaaa...

A miało mnie już dziś nie być.. ;[

Krótko i na temat:
Dlaczego zaraz gdy ten frajer pojawił się na gadu, ty skończyłaś ze mną rozmowę?? Dlatego że powiedziałam, że mam go w dupie? Tak, mam i będę miała w najbliższej przyszłości.
Mogłaś mi po prostu powiedzieć, że masz mnie w dupie, albo że będziesz rozmawiać z tym frajerem albo coś innego, a nie użyć skrótowca: zw.
Mam to w dupie czy się na mnie obrazisz czy nie. ;<

Przepraszam, że upubliczniłam tą sprawę. Po prostu nie widzę innego wyjścia.
Tyle z mojej notki, nic się u mnie nie dzieje.
NarQ.

________
poomoc.pl
pustamiska.pl
okruszek.org.pl
polskieserce.pl
pajacyk.pl
wyklikajzywnosc.pl
habitat.pl

Brak komentarzy: