No i teraz jest wszystko dobrze.. ;D
Opisałam to, ponieważ musiałam wydobyć z siebie te emocje, dalej serce mi jakoś szybko bije. Mojej fobii nikt nie ogarnie, to tak jakby bać się zamkniętej przestrzeni[klaustrofobia] czy inne fobie. Tyle że na to nie ma nazwy, i chyba tylko ja coś takiego mam. ;/
______
to może teraz troszkę o imieninach Sylwestra i Nowym roku..
Kurde, ja spędzę tą noc z mymi starymi przyjaciółmi: TV i kompem, prawdopodobnie. Tylko jeszcze nie mogę się zdecydować, którą stację wybrać. No przecież nie będę siedziała z gośćmi moich rodziców, bo to by było gorsze niż horror.
Pomyślałam, że mogłabym wykonać postanowienia noworoczne.. Ale po jakimś czasie doszłam do wniosku, że i tak to pójdzie na marne, jak zawsze.. ;/
Ale co się nie zmieniło; frajer dalej nie ruszył dupy i nie napisał.. A, trudno się mówi.. -,-
A jak u was wygląda sytuacja?? macie postanowienia? z kim spędzicie noc Sylwestrową?
No to, wszystkiego najlepszego w nadchodzącym roku 2012. I pamiętajcie, by mieć jak najmniejszego kaca, bo 2 do szkoły.. -,-
No i wykorzystajmy ten rok, bo może być naszym ostatnim! ;)
__________
Nie zapomnijcie o klikaniu!!:
poomoc.pl
pustamiska.pl
habitat.pl
polskieserce.pl
okruszek.org.pl
wyklikajzywnosc.pl
pajacyk.pl
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz