Masakra. Nie mogę przyzwyczaić się do tego nowego wyglądu bloggera, shit.
Siedzę i słucham 30 second To Mars. :)
I wg besta właśnie zrobiłam Voldemorta, fuuuuck. xD
mm. Łamię zakaz.. I wg mojej matki jestem niegrzeczna, muahaha.. -,-
Hahaha, niee, no, określiłam się, że bd o 21:00 a ta do mnie że powiedziałam że b o 20:15... a przyszłam o 21:15 xD I mam 10 dni na kompa i wychodzenie gdziekolwiek, hm. do 30.04... Ale dziś i tak się chyba spotkam, nauki jakieś tam ;)
I siedzę przy kompie, i byłam gdzieś, muahahahah. ;D
i od 2:15 jestem ciocią. Tfu, jak to dziwnie brzmi. Ale nawet, nawet. :d
Szukrcze... zezłościłam się. Jak ktoś [fanka Biebera] może obrażać Nirvanę.?? Cytuję: "[o Nirvanie] To tylko jednosezonowa gwiazdka, niedługo wszyscy zapomną jak wygląda fryzura Kurta".
Jak ona śmie wgl?? Nirvana to właśnie ponadczasowy zespół, swoją karierę mieli w latach 80-90.. A ludzie do tej pory są ich fanami.. Nie ogarniam, co za chory umysł to wymyślił..
http://www.youtube.com/watch?v=A1gRcSc-U10&feature=related
oto ten bulwersujący filmik. -,-
Hm. Ostatnio nie mogłam wgl dodać posta.. Znaczy, cuś z moim umysłem się działo... I sytuacja w domu. grr.
Znowu to zrobiłam. Tylko nie mogę znaleźć żyletki. grr.
Niedługo bd miała nowy telefon, Samsung Chat 335.. <3.
I dzisiejszy sklep, muahahahah. I upokorzenie w sklepie.. -,-.. nie wiedziałam że to bd kosztowało 1,09. xD
Muszę się ogarnąć. Tylko nie wiem jak to zrobić, gdzie i kiedy.. Ale to zrobię. :) I zrobiłam Voldiego, shit.
Nie lubię Voldiego, on jest taki złyyy..... Jak się dowie to mnie zabije. ;p
A propos Voldemorta: Ostatnio dowiedział się że to ja sb z niego jaja robłam, shit.
Ciekawe co sb musiał pomyśleć, jak mu powiedziałam kto to byl.. Bo wysyłałam do niego sms-y pt: "Czeeeeść. ;*", "Zjebie", "Czeeeść ;)" hahaha, masakra.. W piątek ja taka: "Na nieznajome sms-y się odp!!" A on taki że to ja... a ja że niee, gdzie tam. A na następnej przerwie powiedziałam mu że to ja. XD hahah. ;d
I się miała Delikutaśna go spytać czy lubi NW.. [I powiedziała: "Najtwicz", tfu.] I powiedziała mi że on nic nie odp.. No to ja się go później na fb pytam a ten że: "ile razy mam ci muwic kurwa", dosłownie.. XD "muwic", hahah... Tzn że on powiedział że tak, a ja z sb głupa zrobiam.. ;c Ale to nie po raz pierwszy, także tego.. xD Muahaha, wczoraj na edb:
"stwierdzam autyzm bo rzucanie piórnikiem o ławkę" :D
Znaczy, to nie ja rzucałam, ja stwierdzałam. ;d
A propos sms-ów, ciekawe dlaczego nie odp. ;d
Dobra, ogarniam się.. tylko jeszcze nwm jak.. Jakieś pomysły? ^^
I dopiero teraz odkryłam teledysk do piosenki "Jestem Sobą" Bas Tajpan..
Wiem, szybka jestem xD
http://www.youtube.com/watch?v=55gVAfOl8zM&feature=related
O ja. znowu powraca fascynacja Miuoshem. I Matim.(tym z 3czwarte sukcesu).. fuck. :)
Yh, nie lubię jak ktoś mi zarzuca to, że słucham Matiego ze względu na jego pseudo artystyczne. To tylko zwykły zbieg okoliczności, fuck.
Dobra, kończę...
Kolejna notka z cyklu nieogarniętych notek w moim stylu. -,-
nq.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz