Dobrze bo się w końcu to skończyło.. Źle bo mimo wszystko.. A, nieważne ;]
I wgl słuchałam dziś radia ZET o 7:45.. i masakra ;c. znaczy, teoretycznie byłam przygotowana na to, ale pozostawała jakaś nadzieja że się nie skończy.. [kto słuchaŁ radia ZET ten wie ock..]
Ale bd książka.. omomomom *_*.
A propos książki. Dziś mają mi przyjść Zwiadowcy: Zaginione historie.. omomomom *_*
Bd czytać. <3
I zamówiłam klatkę... E. znaczy: książkę która ma tytuł: "klatka".
Zobaczcie:
http://www.empik.com/klatka-antczak-sara,p1048994870,ksiazka-p
tyle że na bookiatryk.pl
Ale wyszukałam na empiku ;]
Napisałabym coś, ale nie chcę ujawniać paru rzeczy xDD
Ale a propos "klatki" denerwuje mnie opinia niektórych ludzi. ;< eh.. ;/
I tak wgl będzie mi dziwnie przez te wakacje...
I wczoraj wgl się pokłóciłam z rodzicielką bo "nie raczyłam jej zawiadomić że wrócę później z zakończenia..".. Ale ja sama nie wiedziałam że wrócę później... I wgl byłyśmy na Dolnych Równiach ;D. Byłam zatrudniona jako fotograf hahahah XD
I 2 busy mi uciekły a później jechałam takim rozwalonym. ;d
I moja rodzicielka mi zabroniła iść gdzieś.. A teraz powiedziała że mam wrócić o 21... WTF?
No, ale lepiej wrócić o 21 niż nie iść wgl.. :]
A. i przypomniał mi się ten wzrok ludu na równiach i na przystanku hahah XD.. To nie moja wina. ;]
Dobra... Ta notka robi się nieogarnięta... ;d
A. i jeszcze jedno.. Wczoraj przypomniałam sobie w sql rozpoczęcie roku, jak to wgl było i takie tam.. Ahh, masakra była ;D
już robię sb listę kogo mam zabić 1 września, hahah xD
I teraz paczę kiedy ur się Bin Laden... Ale ten w turbanie, z Al Kaidy XD
I urodził się 10 marca lub 28 czerwca.... To niech się zastanowią. ;D
28.06... no ale to było wczoraj XDD
No, to Bin Ladenie. Wszystkiego naj chociaż już nie żyjesz :D.
*jeszcze nie wiem kiedy kupię ci składaka... Albo Panu. :D Nie pamiętam żebyśmy przeszli na Ty. :D
dobra. cuś mi się stało, hahha.. żebym składała życzenia Bin Ladenowi, hahaha, jebnę.. ;D
To tyle... nq.
+ najnowszy filmik ;]
Ajć. już nie bd musiała wstawać o 7:40.
Ale ja chciałam wstawać o 7:40. bu! ;D
dozo w następnej notce, booya. xDD
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz