O co chodzi?? nie wiem. Dajcie mi chwilę to coś wymyślę.. ;D
A teraz:: bez przeciągania.!
Był sobie taki flim: "Harriet szpieguje-wojna blogów."
od dzisiaj zaczynam "szpiegować inne blogi", czyli pokazywać śmieszne posty lub filmiki, albo posty lub filmiki, które mnie zaciekawiły..
Ludzie co wy na to??
oczywiście nic. Brak reakszyn.
Mam nadzieję, że to się spodoba, "przyjmie."
to tyle.
![]() |
| dla wyjaśnienia- TO NIE MÓJ PIES.! mój jest o wiele ładniejszy. ;D od kuzyna. ;) |
NarQ
~patt..xD

Brak komentarzy:
Prześlij komentarz