Powiedziałam: Odszczekaj to.! ;P ŹLE że go nie bylo.
źle..!
A kogo?
grafika wam powinna wystarczyć.
P.s- dobrze, a nawet BARDZO DOBRZE, że był hefalump..! ;D ( inaczej nie miałabym się z czego śmiać.. ;P)
A tutaj ta grafika..
(p.s- ten post nie ma cię obrazić, jest na luzie. Tak Dla Jaj. Jakby.)
Edit: ta "pewna os." to Aga, moja kol z klasy. ;)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz