Chciałam tylko powiedzieć, że nie mogę dodać komentarzy, albo blogi[i inne strony także] mi się nie wyświetlają. i chciałam przeprosić[sorry za ewentualne złe zapisanie nicków.]:
-NaćpanąSłońcemIMarzeniami - za to że nie piszę postów albo nie mogę gadac na gg
-zuzii- za to że nie dodaję komentarzy.[ale czytam notki- są super!]
-alexx- za to, że nie dodaję komentarzy.[ale czytam notki!]
- EmoO GirL- za to, że nie dodaję komentarzy, ale dodam go tutaj:
"ty dekluuu! xD Jasne że tak! Ale w ogóle co to za pomysł??"
-Pandzię.- za to, że nie dodaję komentarzy.
-wiwi99- za brak komentarzy. ;)
-szczęściarę- za brak komentarzy
-klaudię-za brak komentarzy
-dziewczyny z pamietnikiii.blogspot.com- za brak komentarzy
-missoleczkę- za brak komentarzy
-CiooCiooBabkę- za brak komentarzy
-BruthalPanther- akurat kiedy chciałam komentować notki- nie mogę, ale chciałam Ci napisać, że dedyki są spoko. ;)
-Nevermind- za brak komentarzy, ale akurat w tym przypadku czasem nie mogę dostać się na Twojego bloga[nie można odnaleźć serwera]
-Dżelę- za brak komentarzy- u Ciebie mam jakieś error503.
I INNYCH. Bardzo, ale to BARDZO przepraszam. Mam nadzieję, że mi wybaczycie. Jak net będzie działał, postaram się to Wam zrekompensować. ;)
niestety, notek na razie nie będę pisać, a chciałabym.
~lovemusic.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz