Nie umiałam wymyślić niczego lepszego.
Mam doła, znowu.
Wszyscy zaczynają się ode mnie odwracać, a na dodatek udają że wszystko jest OK. Na dodatek właśnie teraz po raz kolejny uświadomiłam sobie, że wszystko spieprzyłam jednym szczerym słowem, a już mi przeszło. Chyba. </3.
Nie jestem w stanie tego wszystkiego ogarnąć, może najlepszym rozwiązaniem byłoby, yh, zniknąć stąd?
Najgorsze jest to, że znów zaczęłam słuchać mojej ulubionej piosenki, która kojarzy mi się z.. yh.. I znów zaczęłam o nim myśleć. I tydzień Bez Niego[ inaczej: Tydzień Bez Piszczenia] minął, niestety. [nie było mnie w sql.] Ale niedługo będą ferie. ^^
I ze słowa "masakra"[moje ulubione słowo..] najbardziej na ręce widać MA. yh, złośliwość rzeczy martwych, niestety.
Codziennie patrzę na zegarek o 13:13. [Czy ja dobrze widzę? xD] Z tego wynika że myśli o mnie ktoś na M. Aż ciarki mnie przechodzą.
A 14 lutego na pewno będę myśleć o Nim, jak w Sylwka. ;<
Masakra, żebym ja przez tego frajera miała doła.. Przez frajerów nie powinno mieć się dołów.
Dziwnie będzie. Tym bardziej że napisałam mu że to ja kazałam się określać kiedy będzie na gadu. Sama nie wiem dlaczego tak robiłam, po co była mi ta świadomość, jak i tak do niego nie pisałam.. Może chodziło o to żeby się do mnie odezwał? No, ale jeśli, to jest słaby sposób na podryw... -.-
I tak się szczęśliwie skończyło- napisał mi że wiedział od samego początku.. No niby tak, ale jeśli by tak było, to po co by się pytał?? Sama już nie wiem, co o tym myśleć.
Wiem, że nic z tego nie ogarniacie, ale musiałam się wypisać.
A teraz coś na poprawienie humoru[głównie mi..]:
"Bin szczeka na bociany i na Kubiszcze. Bin je muchy i wącha majtki mojej babci. xD" <- mm, kocham to! Dzięki za poprawianie mi humoru. ;*. [mam to nad moim łóżkiem. xD].
To tyle.
_________________
Klikać:
poomoc.pl
pustamiska.pl
polskieserce.pl
pajacyk.pl
habitat.pl
wyklikajzywnosc.pl
okruszek.org.pl
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz